torsdag 21 februari 2013

Feel better!

Hola!

Mår mycket bättre idag, endast huvudvärken kvar xD Hemma idag i alla fall. Men imorrn får jag väl masa mig iväg till skolan. Idrottsdag, ska till Kungsberget och åka skidor. I skolan kvart i 7! Har människorna ingen hjärna eller? fattar dom inte att man vill sova? Jaja, bit ihop! :) Ska masa mig ut med hundarna en stund sen och läsa lite. Blir att fortsätta på rummet och måla nattduksbordet nån dag här också. Snacka om att det här kom olämpligt!

Sitter och kollar Sydafrika-resor och hotell. Vi ska dit i maj, eller i min mening skulle. Upptäckte att det var deras vinter och att det är 15 grader. Skit. Tänker inte åka på solsemester i 15 grader haha :D Men vi kan ju åka nån annanstans...lura mamma och pappa lite att vi ska till New York igen. Bästa resmålet ever alltså! Snälla, söta, rara lilla mamma kan vi åka till New York istället? 100 på att det kommer lyckas (i mina drömmar...) men aja, drömma och tjata får man! Kollar lite hotell där istället och mejlar!

Ha det bra!









Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar