tisdag 26 februari 2013

Hemmaspa!

Mm...underbart! Goa't med ett hemmaspa här i fjällen :) ansiktsmask, hårinpackning på & in i bastun! Ligga och njuta med gurka på ögonen tills det blir för varmt. Skölja av masken och hårinpackningen för att sedan njuta med ett fotbad, peeling och en massa krämer på både händer och fötter. Manikyr och pedikyr och under allt dricka en under bar juice. Kan det bli bättre? Nej, tror inte det...har ni inte gjort det nån gång så säger jag bara; GÖR DET! Underbart! <3

Ansiktsmask:

4 msk yoghurt
2 msk finmalt kaffe
2 msk kakao
1 msk honung för torr hy/1 msk citronsaft för oljig hy

Blanda alltihop. Lägg på och njut. Skölj av men undvik att gnugga!

Nu ska jag mysa framför tv:n med de få svenska kanaler vi har här i Norge, kunde se Top Model Sverige igår i alla fall, annars hade jag dött! Mamma lagar mat så snart ska jag ösa i mig lite pasta oxå ;)

Ha're riktigt bra nu & fixa ett mysigt hemmaspa :)

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar