onsdag 13 februari 2013

Välkommen!

Hej alla!

Det blev blogger, efter många test av många portaler valde jag nu denna! Varför? Jag har bloggar med blogg.se ett tag (juliaztyle.blogg.se) men då koderna inte funkar för mig bestämde jag mig för att byta. Jag hade redan en liten fotoblogg med min kompis (och har) (linnjuliaphoto.blogspot.se)   Testade Nattstad men slutade redan efter några dagar, funkade absolut inte för mig. Så det fick bli blogger, samma som på fotobloggen! Men är nöjd med valet.

Lite kort där om bloggportal men bara för att ni vet vilka bloggportaler jag gillar betyder det ju inte att ni vet vem jag är, eller hur? :) tänkte berätta lite grann om mig själv, vill ni veta lite mer om mig själv och mitt liv så läs gärna de tidigare inläggen på min gamla blogg, min fotoblogg eller fortsätt läsa bloggen här så lovar jag att du lär få veta en del! ;)

Jag heter Julia, bor i Stockholm och älskar hästar och att fota bland annat. Fota gör jag med min Nikon D3100 eller i vissa fall med min iPhone 5. Jag har 2 hästar, min shettis Holivia och mitt nya russ Blixtra. Ni lär väl få höra lite om dem men detta är inte en hästblogg bara! Jag kommer att blogga om mitt liv i stallet och mycket utanför, ha mycket foton i bloggen. Det är något jag tycker är viktigt när jag läser andras bloggar, vill inte bara läsa utan se mycket och fina bilder! :D
Tänkte börja blogga direkt, även fast jag börjat om från 0 i princip vill jag gå rakt på! Hoppas detta känns ok för er också?

Förslag på mer om vad jag ska blogga om? Ös på i kommentarsfältet eller mejla juliamalmstrm@gmail.com :)

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar