söndag 24 mars 2013

24 mars

Ååh, jag är så nöjd med Blixtra idag! Hon var en liten ängel! Men för att dra ut på spänningen börjar jag med gårdagen då jag körde tillsammans med syrran och Holivia. Blixtra skötte väl sig okej, lite dåligt respekt från hennes sida kanske men under själva körningen tycker jag att det gick bra. Vi var ute nästan två timmar men var tvungna att ta av och på vagnar en gång. Typ bara jogging med ett par ökningar, konditionen stiger 
Och idag såg planeringen ut som så;

Rida en sväng med dom stora kusarna. Det blev sjukt lyckat, och bästa ridturen med Blixtra. Mer och mer reaktion för hjälperna och superfin trav! Travar så snällt bakom dom stora. 

Hade tjejkväll hos Ida igår, sjukt mysigt och sen sov Linn & Sofia hos mig. Vi skulle åkt till Täby innan men jag hann inte med pendeln så får hänga med nån gång på lovet istället. Är såå taggad, ska bli så jävla skönt med lov igen!

Kort beskrivning av görande i helgen, hoppas ni får en härlig söndag! puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar