söndag 3 mars 2013

Fotoprojekt

Efter en lång bilresa ligger jag nu hemma i sängen och ska sova. Känner tröttheten, men det är riktigt skönt att vara trött, när man faktiskt får sova...

Länge tänkt att ha ett fotoprojekt och det passar ju perfekt här på bloggen. Jag får sån inspirationskick av sånt! Tanken är att jag har ett tema under veckan och varje dag lägger jag upp en bild enligt temat. Temat denna vecka blir frukost, måste börja äta en bättre frukost än min snabba tallrik müsli och kopp te. Så det får bli den första. Ska fixa riktigt smarriga frukostar... :) sen ska det blir lite klurigare och inte lika självklara teman. Vet att frukost och mat blir ganska lika men ska fota riktigt fina och speciella matbilder, promise. <3

Breakfast
Hearts
Food
Nature and animals
My favourite things...

Puss på er


Sweet dreams...<3 {not my pic}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar