onsdag 13 mars 2013

German hela dagen ;}

Nu sitter jag och gör typ ingenting. Sorry för den dåliga uppdateringen <3 ska och klippa mig vid 5, vet verkligen inte hur jag ska ha det! Vill ju ändra lite liksom ;} vill så gärna färga men mörkare går bort och det sliter ju supermycket på håret att bleka...men lite funderingar har jag och får snacka med frisören hihi :D

Pluggat tyska-glosor tills jag dog idag, svårt är det också! Med tanke med att jag måste kunna ganska många sidor imorrn lär det bli lite pluggande ikväll men smiter kanske undan lite och fortsätter med draperierna till rummet. Fint blir det i alla fall! Var på Ikea i helgen och köpte fin spegel, draperier, lakan och sänghimmel bland annat. Sänghimmel med snedtak, det kan bli hur som helst ;}


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar