måndag 18 mars 2013

Nya kategorier


Sitter nu i soffan och väntar på att klockan ska bli halv 9 så att jag får masa mig iväg till skolan. Eller väntar och väntar c: Vaknade vid halv 7 trots sovmorgon men det gav ju en liten tid för bloggande! Ska i alla fall till stallet i eftermiddag och köra lite. Var på Solvalla i  helgen och min tjej skötte sig underbart. Igår vart det mer fix i mitt rum, börjat sätta upp gardinstängerna nu. Det blir en fullspäckad vecka, med stallet alla dagar utom onsdag då jag ska till Danderyd och köpa matta. En stor, mysig, rosa ryamatta...<3 Farväl tråkiga trägolv! haha :D Sen fyller mamma år på fredag så då ska vi fira henne. Juste, kom på med fotoprojektet och kör igång med hjärttemat ikväll!

Jaja, nu kommer vi till vad rubriken säger. nya kategorier... Jag tänker mig alla kategorier som dessa;

Daily
Foodlove
Shopping
Tips och inspiration
Outfits
Music and movies
Nails
Mixed photos

Låter bra? Känns bra i alla fall, tror jag fått med allt... Som ni ser med "Nails" så gillar jag att fixa nageldesigner och när mitt rum är klart och jag kan koppla av lite mer så ska jag försöka få upp minst en-ett par nagel-inlägg i veckan! Nice va? <3

Nu får ni ha en riiktigt skön måndag och vänta på bilderna från min photoshoot med Leija igår! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar