måndag 1 april 2013

2 months with you...

Du har varit hos mig i 2 månader, 2 fantastiska månader. Jag älskar dig... Du är min, eller ja, nästan min. Du har utvecklats så mycket sedan du kom till mig, du kan stå på gången stilla, vi kan rida ut och jag kan lyfta dina bakfötter. Jag älskar dig... 
Du gnäggar alltid när jag kommer, och ser alltid lika ledsen ut när jag går. Det ser ut som om du faktiskt tycker om mig. Jag älskar dig...

Tiden har gått så himla fort sedan Blixtra kom. Idag, måndag den 1 april är det 2 månader.Och hon har verkligen utvecklats. Jag tänker inte räkna upp allt igen. 

Alla har stora förhoppningar på dig, att du ska sköta dig och förhoppningsvis klara kvalet. Men vadå? Det viktigaste är att du trivs hos oss, mår bra och lär dig. Min ambitiösa lilla ängel.

Jag älskar dig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar